Pracenje linije  

Page 1 / 2 Next
  RSS

Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
23. 04. 2017. 17:55  
 Da li neko zna, da li se
racuna praćenje ivice linije,
kao i kretanje po liniji??

ReplyQuote
Александар Стевановић
Trusted Member
Joined: 3 months  ago
Posts: 51
23. 04. 2017. 18:07  

Neznam tacno kako se boduje, ali da bi se ostvarilo kretanje po liniji jedan od dva senzora mora biti na crnoj povrsini tj liniji tako da se verovatno i to racuna kao kretanje po liniji. Mislim da je bitno da se ostvari kretanje sa sto vecom brzinom a koju cemo logiku primeniti u pisanju programa to ostaje na nama. Ako ste posmatrali kretanje robota po liniji kada radi sa njegovim programom on prati ivicu linije, dok smo mi svi kada smo rsavali probni zadatak koristili kretanje po samoj liniji. Nadam se da ce te stvari da nam pojasne u samoj postavci zadatka, a bilo bi i dobro da staze koje nam daju budu vec pripremljene odmah za stampu u formatu A4 da bi svi imali iste uslove rada. 

Edited: 2 months  ago

ОШ "9.Мај" Кололеч


ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
23. 04. 2017. 18:25  

Hvala na odgovoru, pošto sam ja u praćenju ivice nasao resenje za ugao od >90°


ReplyQuote
Александар Стевановић
Trusted Member
Joined: 3 months  ago
Posts: 51
23. 04. 2017. 18:47  

Podeli to sa nama 🙂

Posalji kod ili sliku istog.

ОШ "9.Мај" Кололеч


ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
23. 04. 2017. 19:49  

Evo samo brzinu stavite proizvoljno, a za trake kao osmica, I tipa traka gde trake prelaze jedna preko druge verovatno nece raditi, videcete Sami na osmici...

  1. Svarno sam iznenadio sebe, sa obzirom da sam 21.04. dobio mbota 🙂

ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
23. 04. 2017. 20:06  

Samo molim Vas, ovo povecava konkurenciju djacima koji su nasli to resenje, pa bih voleo da ovo ostane izmedju nastavnika I ISKLJUCIVO NASTAVNIKA.

 


ReplyQuote
Александар Стевановић
Trusted Member
Joined: 3 months  ago
Posts: 51
23. 04. 2017. 20:40  

Ako stanja nisu definisana u zadatku ovaj kod ce proci. Ali mislim da pravite gresku jer da bi deca naucila moraju da steknu odredjeno znanje kako senzor funkcionise, tj princip rada, i ako tamo stoji da je stanje 0 - pravo, 1-levo, 2-desno, 3-unazad sto kod vas nije slucaj mozda zbuni decu ili uce pogresno. Ali to je sada na vama. Probacu kod sutra u skoli na stazi koju sam ja stampao i javljam rezultate.

ОШ "9.Мај" Кололеч


ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
23. 04. 2017. 20:59  

Važi! Ionako nisam nastavnik!

Edited: 2 months  ago

ReplyQuote
Александар Стевановић
Trusted Member
Joined: 3 months  ago
Posts: 51
23. 04. 2017. 21:42  
Posted by: Johan

 

Važi! Ionako nisam nastavnik!

   🙂

ОШ "9.Мај" Кололеч


ReplyQuote
kodigra
Eminent Member
Joined: 4 months  ago
Posts: 22
24. 04. 2017. 10:39  

Sajt je dostupan svima i sve vreme obuka je jasno naglašavano da sajt može da se koristi kao izvor informacija kao i da će na sajtu biti primeri i rešenja i objašnjenja. 

U slučaju senzora je faktički kompletna lekcija koju bi nastavnik trebalo/ mogao da ispriča dostupna je na videu. Ovo su sve olakšice koje smo vam omogućili za sprovođenje nastave sa naglaskom da su ovi materijali dostupni i za decu. 


ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
24. 04. 2017. 15:41  

Ja bih rekao da su 0, 1, 2, 3, pozicije u odnosu na liniju.


ReplyQuote
dragon
Eminent Member
Joined: 3 months  ago
Posts: 20
24. 04. 2017. 15:50  

Ja sam na ovaj nacin pracenja leve ivice resio probni zadatak.


ReplyQuote
Johan
Active Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 14
24. 04. 2017. 18:00  

Bravo!


ReplyQuote
kodigra
Eminent Member
Joined: 4 months  ago
Posts: 22
28. 04. 2017. 09:50  

Računa se isključivo praćenje čitave linije iz razloga jer se senzor programira na taj način i u slučaju kada bi robot pratio ćošak linije ne bi mogao da vrši skretanja. 


ReplyQuote
Lidija B
Eminent Member
Joined: 2 months  ago
Posts: 30
28. 04. 2017. 09:57  

Vrši skretanje savršeno kada prati rub linije, puno bolje nego kada cupka pri punom ili oštrom uglu, probni zadatak je uradjen i vi ste ga okačili, a mentor je pratio rub linije. Čak ni originalni program u Mbot ne poštuje potpuno praćenje linije.

OŠ "Avram Mrazović" Sombor


ReplyQuote
Page 1 / 2 Next
  
Working

Please Login or Register