Bodovanje  

  RSS

Горан Гојков
Trusted Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 91
22. 05. 2017. 15:31  

"Bitka za znanje_Informacije za učesnike o fizičkom kolu lige.pdf"

Poslednja stavka "Bodovanje", citat: "Online i fizičko kolo takmičenja se kumulativno boduju."

Da li to znači da plasman u finalno kolo zavisi i od rezultata završenog online kola i od fizičkog kola? ...

Edited: 7 months  ago

ОШ "Вук Караџић" Кикинда


ReplyQuote
mihajlomo
Active Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 6
22. 05. 2017. 16:14  

Ja sam razumeo da se sabiraju bodovi sa online i fizičkog kola i da najbolja ekipa iz regiona, tj. ŠU ima plasman na završnog kolo. A da će iz nekih regiona biti i više ekipa u zavisnosti od broja škola koje su uzele učešće u takmičenju.

 


ReplyQuote
Горан Гојков
Trusted Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 91
22. 05. 2017. 16:16  

Ja nisam insistirao da mi se isprave poeni i vreme na online kolu, niti sam prijavljivao druge škole gde se takođe vide greške. Jesam li pogrešio?

ОШ "Вук Караџић" Кикинда


ReplyQuote
Александар Стевановић
Trusted Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 52
22. 05. 2017. 16:26  

Po meni ovo nije fer.

Zbog cega bi se sabirali poeni sa online i fizickog takmicenja?

Od deteta se na fizickom takmicenju ocekuje samo da pritisne taster na robotu  🙁

ОШ "9.Мај" Кололеч


ReplyQuote
Shomy76
Active Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 10
23. 05. 2017. 08:20  

Meni je nelogično da se iz svake školske uprave šalje prvoplasirani (a, ako učestvuje veći broj škola, i drugoplasirani).

Vrlo je moguće da će postojati škole sa boljim vremenom i masimalnim brojem bodova koje neće biti plasirane dalje jer su recimo drugoplasirane u školskoj upravi u kojoj je bio mali broj prijavljenih škola.

Primer:

U školskoj upravi 1 takmiči se 30 škola. Prvoplasirana škola ima 960 bodova i 85 sekundi (zbirni bodovi  i vreme 4 učenika). Drugoplasirani ima 950 bodova i 90 sekundi. Ta ŠU, zbog brojnosti škola, može da delegira 2 škole na finale.

U školskoj upravi 2 takmiči se 7 škola. Prvoplasirana škola ima 960 bodova i 75 sekundi. Drugoplasirana ima 960 bodova i 79 sekundi. Ova ŠU može da delegira samo jednu školu na finale.

Bez obzira što je drugoplasirana škola iz druge ŠU bolja i od prvoplasirane i od drugoplasirane iz prve ŠU neće moći da se ide dalje i umesto nje, na finalno takmičenje, će otići škole sa lošijim rezultatima, samo zato što se u toj školskoj upravi prijavilo više škola (sa još lošijim rezltatima).

Mislim da bi SVI rezultati trebalo da idu kod organizatora i da onda on objavi spisak prvih 30 škola, na nivou Srbije. Jer to je 30 najboljih ekipa, koje zaslužuju da uđu u finale svojim znanjem i trudom, a ne geografskim poreklom.

Nadam se da će organizator uvažiti ovaj dobronameran savet i sprečiti mogućnost da neke škole i učenici budu neopravdano eliminisani iz daljeg takmičenja, a da se drugi, sa lošijim rezultatima, plasiraju dalje.

Edited: 7 months  ago

ReplyQuote
Danijela
New Member
Joined: 7 months  ago
Posts: 2
23. 05. 2017. 13:43  

Mislim da ovaj način bodovanja stvarno nije fer!

Smatram da se mnogi nisu žalili na rezultate online dela takmičenja jer nisu znali da će to uticati na ukupan rezultat.

U online kolu su objašnjenja za drugi deo zadatka bila potpuno nejasna i svako je tumačio na svoj način što je mnogima oduzelo poene.

Pridružujem se svima koji su već izrazili svoje nezadovoljstvo i predlažem organizatoru da to uzme u obzir ako želi da izabere stvarno najbolje ekipe za dalje takmičenje. 

 


ReplyQuote
dragon
Eminent Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 21
23. 05. 2017. 14:31  

Evo još nismo i počeli, a već bi se žalili. Mislim da se ovim stavom gubi smisao cele ideje. Dragi moji ''KODIGRANJE'', igrajte se sa decom i rešavajte probleme. Usadite im prave vrednosti, a manje im pričajte o žalbama i drugim stvarima. Kroz ovo takmičenje deca treba da razvijaju drugarstvo i saradnju, da razmenjuju ideje sa svojim drugovima. Na žalost, na ovom forumu veoma malo se može dobiti pomoći, jer se ''strogo čuvaju tajne programiranja''.


skolarac liked
ReplyQuote
Danijela
New Member
Joined: 7 months  ago
Posts: 2
23. 05. 2017. 18:51  

Da ne bi bilo da se samo zalimo evo dajem jedan konkretan predlog u vezi izbora skola za finale. Mozda nije ravnopravno prema svima ali je lepa ideja da iz svakog regiona prolazi prvoplasirani. Moj predlog je da se bar za preostalih 12 mesta u finalu bore svi ravnopravno bez obzira iz kog su regiona.


Shomy76 liked
ReplyQuote
skolarac
Active Member
Joined: 8 months  ago
Posts: 6
23. 05. 2017. 19:11  

Interesantno je to da se ljubomorno cuvaju tajne ovog 'programiranja' i sa njihove strane prema svima nama. Nisu hteli da obelodane resenje online kola, makar samo kao jedan jpg printscreen, jer su i deca znatizeljna da vide i da NAUCE kako je trebalo uraditi onaj dodatni zadatak!!! Ostace misterija i nedoumica zauvek. Takodje je interesantno da se ovde dele kodovi izmedju clanova u PP ,cini mi se da se neko zahvaljivao nekom javno za poslate kodove 😉 🙂 no, dobro...Neka ostane misterija i to i ovo belo svetlo , bitno je druzenje i zabava 😉 pozzzzz


ReplyQuote
Горан Гојков
Trusted Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 91
23. 05. 2017. 19:24  

Ja pred svojim učenicima nikad ne pričam kao pred kolegama, i sada kada su skinuti poeni u online kolu (sa razlogom) rekao sam da je naša, a najviše moja greška. Nisam im spominjao da su im vremena računata onoliko koliko traje video (nije isto kao trajanje vožnje), niti sam im pokazivao primere drugih škola (jel ovo ispravno startovanje SLIKA1, ili ispravno zaustavljanje SLIKA2 ). Više sam za to da ovde napravimo kritikama dobar sistem - organizatorima sam predložio da svaki mentor pored svoje škole oceni još 3 druge škole po random principu, tako će svaka škola imati jedno mentorsko i još tri nezavisna merenja, ukršanjem tih merenja može se doći do realnog rezultata, a smanjiće se pritisak na organizatore, kojih ne verujem da ih uopšte ima više od petoro koji treba da pregledaju 1000 snimaka. Sa druge strane, zašto moramo da razmišljamo da li iza rešenja stoji učenički ili nečiji tuđi rad. Ovaj program za fizičko kolo učenik može da napiše za sat vremena, sa isprobavanjem, zašto to nije moglo biti organizovano u školi domaćina. A pogađate, to neću pitati ni ja, niti vi, nego će me to pitati deca i njihovi roditelji.

Svako ko me je pitao nešto, a pitali su me i ovde, i na email, i preko fejsa, mislim da sam konkretno odgovorio, ne brine me toliko ova opaska. Rešenje jednog mog učenika je postavljeno u temi prvog zadatka kada je kolo bilo zatvoreno.

 

ОШ "Вук Караџић" Кикинда


ReplyQuote
dragon
Eminent Member
Joined: 9 months  ago
Posts: 21
23. 05. 2017. 21:44  

Drage kolege,  ne zamarajmo se oko toga ko će da se  kvalifikuje  za dalje. Ako pogledamo takmičenja ove godine,  pa unazad, koje je takmičenje prošlo bez nepravilnosti. Takvo je vreme. Dao sam predlog učenicima da sakupljaju sve uspešne kodove i da naprave zbirku kodova. Sve ćemo da objavimo ovde. 


ReplyQuote
MV-mBot
Active Member
Joined: 8 months  ago
Posts: 16
24. 05. 2017. 01:01  

Startovanje ne, jer je trebalo da samo senzori za praćenje linije budu na početku staze, a zaustavljanje da, jer najistureniji deo robota (definisano je i kao isti ti senzori) treba da bude u pretposlednjem kvadratu.

Baš je kolega Gojkov javno kačio kod za okret, kao i celo rešenje zadatka i zahvalila sam mu se, jer nama nije funkcionisao program preko repeat until. Školarac je dao kod za praćenje ivice, a posle je Lidija (čini mi se) ponovila uputstvo za rešavanje problema.

Što se belog svetla tiče, pod temom mBot naredbe (čini mi se), kolege su okačile pregled naredbi osnovnog mBot-a, kombinacije uključivanja RGB dioda za različite boje (belo se dobija kada su sve 3 diode uključene na isti intenzitet koji nije 0) i još ponešto.

Znam da smo prezauzeti i da je ovo samo (dobrovoljni) dodatak na to što su nastavnici informatike najčešće "Marica za sve" ( znam da među nama ima i kolega koje predaju i druge predmete i da su i oni pretrpani obavezama), ali treba odvojiti vreme i iščitati forum. Ovako se ista pitanja postavljaju više puta, tako da ostaju bez ponovnog odgovora.


ReplyQuote
neshamazda
New Member
Joined: 8 months  ago
Posts: 2
24. 05. 2017. 21:13  

Da ne bude da se samo žalimo, manje - više propusti, bodovanje, nejasni zadaci...., ali činjenica je da su sama ideja i doniranje robota odlična stvar za uvođenje učenika u programiranje. Ključna stvar na takmičenju (bilo kom) jeste da učenici sami rade zadatak na licu mesta, malo je bezveze da dođu i samo pritisnu taster, kao što je neko već rekao. Sabiranje bodova sa oba nivoa takmičenja takođe je neuobičajeno, pogotovo što i samo bodovanje online kola nije baš najispravnije sprovedeno. I termin nije baš najsrećniji, zadatak je stigao u ponedeljak, a učenici su utorak i sredu proveli na ekskurziji.... Ali, bez obzira na probleme - idemo dalje...


Lidija B and Shomy76 liked
ReplyQuote
  
Working

Please Login or Register